Çocuklarımız büyüdü ve serpildi. Küçükken yaşadıkları ve yaşattıkları halleri unuttuk. Şimdi ergenlik yaşında veya üzerindeler; akranlarına, yaşıtlarına özgü veya mahsus problemleri var. Bu problemler karşısına bazen gayri ihtiyari olarak ‘keşke küçük halleriyle kalsalardı’ diyoruz. Bazen de dünyanın zorluklarını kendi üzerimizde hissettiğimizde ‘keşke çocuk olarak kalsaydık’ diye iç geçiriyoruz. Çocukların büyümesinden sonra...
Farkında mıyız bilmem ama enerji bombardımanının altındayız. Sabah kalktığımızda elimize aldığımız cep telefonu, kapatmayı bilmediğimiz televizyon, şehirlere hâkim yanıp sönen ışıkları ile maalesef hayatımızı aydınlatmayan 5G’ler. Bütün gün elektrik altındayız. Yoğun elektriğin getirdiği gergin insanlar… Bir sinirlilik hali. Her şeye olumsuz bakıp yanlışa çekme çabası. Oysa toprakla topraklanmaya ihtiyacımız var....